1. Mohu věřit nakupovat na těchto webových stránkách?
Mnoho lidí je znepokojeno bezpečností online transakcí. Můžeme vás ujistit o bezpečnosti přepravy na našich webových stránkách, stejně jako o kvalitě prodaných produktů. Zde je bezpečné nakupovat; Po nákupu nadále nemáme své platební údaje na webové stránce. Vaše osobní údaje také neposkytujeme jiným stranám.

2. Jsou mé osobní údaje bezpečné?
Ano, poskytnuté informace se použijí POUZE při vytváření právních dokumentů souvisejících s transakcí a doručením.

3. Jak lze objednávat online?
(1) Zvolte si produkty (vhodné množství, rozměry, atd.), Které si přejete koupit, přidejte položku do košíku.
(2) Klikněte na tlačítko Checkout.
(3) Potvrďte své informace o doručení, ujistěte se, že se vaše fakturační adresa shoduje s dodací adresou. Pak můžete pokračovat v pokladně.
(4) Informace o platbě můžete potvrdit a zvolit způsob platby. Pokud máte nějaké, vložte kód výkupu.
(5) Před odesláním si přečtěte informace o objednávce. Musíte vyplnit informace o kreditní kartě a ujistit se, že informace jsou pravdivé a odpovídají.
(6) Poté obdržíte potvrzovací e-mail o objednávce.

4. Je bezpečné používat svou kreditní kartu?
Je bezpečné používat vaši kreditní kartu. Software SSL (SSL) je průmyslovým standardem a nejlepším softwarem pro transakce elektronického obchodu. Šifruje číslo vaší kreditní karty a podrobné informace.

5. Jaké jsou vaše platební podmínky?
Přijímáme následující kreditní karty přímo s naším účtem: Visa, Master kartu apod. Poprvé, zákazníci uveďte svou objednávku na fakturační adresu nebo vaše transakce odmítneme.
Také přijímáme objednávky placené službou Western Union a bankovním převodem, pokud chcete zaplatit, neváhejte nás kontaktovat.

6.Tracking metody
Bude trvat 8-12 pracovních dnů, než dorazíte na vaše dveře, kromě toho zpracujeme objednávku do 2 dnů. Ve většině případů jsou položky obdrženy do 10 dnů, ale v případě zpoždění se říkáme 12 dní.
Vaši objednávku odešleme prostřednictvím společnosti EMS nebo DHL. Po odeslání objednávky Vám nabídneme číslo sledování. Svoje zboží můžete sledovat prostřednictvím následujícího webu.
EMS
Http://www.ems.com.cn/english-main.jsp
DHL
Http://www.dhl.com/en.html nebo http://track.dhl-usa.com/TrackByRef.asp?nav=TrackByRef
Pokud celní orgány chtějí, abyste zaplatili daňový poplatek a je nižší než 50 €, budeme odpovědní za polovinu daňového poplatku. A náš zákazník odpovídá za levou polovinu daně.

7. Jaké jsou vaše přepravní sazby?
Poštovné závisí na množství objednávek.
Po odeslání vašich produktů vám zašleme číslo sledování e-mailem. Důrazně doporučujeme umístit svou objednávku nejméně 3 týdny před hlavními prázdninami, abyste měli co nejdříve dostatek času na doručení.

8. Mohu si objednávku vyměnit nebo zrušit?
Když nám objednávka zasíláte z našich stránek, nemáme tendenci měnit nebo zrušit objednávku. Objednávka bude zpracována automaticky, jakmile kliknete na "check out". Můžete nám kontaktovat naše oddělení zákazníků, pokud chcete provést změnu, jakmile budete chtít změnit. Vzhledem k výše uvedenému však nemůžeme zaručit, že vaše objednávka bude změněna. Po objednávce zašleme zboží za několik hodin.

9.Zásada návratu
Pokud nejste spokojeni s produktem, musíte nás kontaktovat do týdne.Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu ienot opotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Měli byste zaplatit poštovné a my Vám bude účtovat 20% vaší částky objednávky jako náš poplatek za znovuzískání.
Pokud se vám zásilka dostala, ale nechcete se na ni přihlásit a zásilka se k nám vrátí, budeme vám účtovat 20% z částky objednávky jako náš poplatek za dopravu. Pokud se objednávka vrátila k nám nás stálo tolik přepravních poplatků, Rozhodli bychom se opustit balíček, který by se nám nevrátil, a proto vám zaúčtujeme 50% částky objednávky, protože ztratíme přepravní poplatek a položku.

10. Moje kreditní karta byla odmítnuta, co teď?
Existuje několik důvodů pro odmítnutí transakce kreditní kartou. Nejčastějším důvodem je, že zadaná adresa není na vaší kreditní kartě stejná. Pokud k tomu dojde, zkuste znovu se správnou fakturační adresou.
Upozorňujeme pouze na karty VISA, MasterCard, JCB. V současné době nepřijímáme dárkové karty.
Jednoduchá chyba při psaní může také způsobit odmítnutí transakce, včetně zadání nesprávného čísla kreditní karty, data vypršení platnosti nebo nesprávného kódu CVN (bezpečnostní číslo na zadní straně karty).
Pokud váš kredit stále není připuštěn, mám několik návrhů:
- Počkejte jeden den a zkuste to znovu
- Ujistěte se, že vaše karta stále nepřesahuje svůj limit
- Ujistěte se, že vaše platební karta nevypršela
- Ujistěte se, že jste zadali správně název na přední straně karty
- Vyzkoušejte jinou kreditní kartu

11. Jak získat velkoobchodní cenu?
Pokud si koupíte více, můžeme Vám nabídnout velkoobchodní cenu. A měli byste mluvit s naším zákaznickým servisem. Velkoobchodní cena závisí na množství objednávky.